Zmluvné strany

Dodávateľ: Ing. Róbert Štuk, IČO 43477828

Zákazník: odberateľ služby; osoba, ktorá vyplnila a zaslala objednávku vo vlastnom mene, a ktorá požaduje jej plnenie

Podmienky objednávky, storno objednávky

Odoslaním objednávky si zákazník záväzne objednáva službu, ktorú si v objednávke vybral. Vyplnením objednávkového formulára zákazník súhlasí s podmienkami montáže a s rozsahom prác nutných k zabezpečeniu príjmu digitálneho vysielania a v cenách uvedených v cenníku. Doplnkové a nadštandartné služby sú spoplatnené zvlášnymi sadzbami a sú závislé od konkrétnych podmienok v mieste príjmu (sťažený prístup, montáž vo výškach a pod.). Na túto skutočnosť bude zákazník upozornený ešte pred započatím prác a na základe jeho súhlasu. Zvláštne sadzby môžu cenu za inštaláciu navýšiť maximálne o 10% z cenníkovej ceny. Zákazník môže objednávku zrušiť do 24 hodín od jej zaslania formou storno objednávky zaslanej na mailovú adresu dodávateľa, alebo telefonicky na číslach uvedených v kontaktoch. Storno musí obsahovať rovnaké údaje o zákazníkovi a mieste inštalácie, aké boli uvedené v pôvodnej objednávke, inak je storno neplatné. Dodávateľ si vyhradzuje objednávku odmietnuť, ak nebudú vyplnené všetky potrebné údaje na objednávkovom formulári. Dodávateľ taktiež nezrealizuje objednávku ak zistí, že príjmové podmienky na mieste inštalácie nedovoľujú príjem zvolenej služby. V tomto prípade môže montáž uskutočniť len s výslovným súhlasom zákazníka, ktorý mu uhradí všetky náklady s tým spojené, aj v prípade nesprevádzkovania služby.

Podmienky inštalácie

Dodávateľ sa zaväzuje vykonať úkony, potrebné k zabezpečeniu požadovanej služby v danom rozsahu a v termíne, na ktorom sa so zákazníkom dohodol. Zákazník je povinný funkčnú službu prevziať a dodávateľovi za montáž a namontované zariadenia zaplatiť pri prevzatí služby podľa platného cenníka. Pri inštalácii zákazník poskytne dodávateľovi súčinnosť nutnú k sprevádzkovaniu služby (prístup k anténam v prípade potreby, zabezpečenie el. energie a pod.). V prípade nemožnosti zvolenú službu nainštalovať z objektívnych príčin môže dodávateľ účtovať zákazníkovi náklady maximálne v rozsahu jednej hodiny inštalácie, pokiaľ neboli vykonané iné práce, ktoré boli objednané a riadne predané. Ak inštaláciu nie je možné uskutočniť z dôvodu prekážok zo stany zákazníka, dodávateľ bude požadovať finančnú kompenzáciu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s inštaláciou (dopravné náklady + 1 hodina inštalácie).

Platobné podmienky

Zákazník sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za vykonaný rozsah prác stanovenú cenu podľa cenníka. Cenu zaplatí v hotovosti pri preberaní služby, ak sa s dodávateľom nedohodol inak. Dodávateľ predá zákazníkovi dodací a záručný list a doklad o zaplatení. Ak nebol predaný záručný list, jeho funkciu preberá dodací list. Platný je len správne vyplnený záručný list. Na uvedené práce a tovary sa vzťahuje záruka v zmysle platnej legislatívy.